Stage Kirgizië - Reisverslagen van Albert Boersen - WaarBenJij.nu Stage Kirgizië - Reisverslagen van Albert Boersen - WaarBenJij.nu

Stage Kirgizië

Een stage van 20 weken bij Agrolead (www.agrolead.org) in Bishkek Kirgizë. Agrolead is een landbouwvoorlichtingsorganisatie welke lokale boeren helpt in het professionaliseren van hun bedrijf en bedrijfsvoering. Het is een partner van de ontwikkelingssamenwerkingsorganisatie ICCO.
Mijn stag opdracht het is in kaart brengen van de bedrijfskolom van walnoten. hierna kunnen we eventueel coöperatieve structuren aanbrengen bij lokale boeren om hun positie te versterken. daarnaast gaan we kijken hoe we lokale boeren betaald advies kunnen geven om de productie te optimaliseren.
Mijn standplaats is Bishkek. Ik zal daar leven bij een gastgezin.
Ik ben hier terecht gekomen via Togetthere (www.togetthere.nl). zij zijn de bemiddelingsorganisatie in Nederland

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2014

Einde in zicht

23 Juni 2014

Schijn bedriegt..

16 Juni 2014

Het mag wel eens regenen.

26 Mei 2014

Voetbal, immigratie en een klein beetje heimwee?

19 Mei 2014

Traditie, Corruptie, Wantrouwen maar oh zo mooi!
Albert

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15205

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Stage Kirgizië

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: