Stage Zweden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Albert Boersen - WaarBenJij.nu Stage Zweden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Albert Boersen - WaarBenJij.nu

Stage Zweden

Door: albertboersen

Blijf op de hoogte en volg Albert

26 April 2011 | Nederland, Amsterdam

ik zit nu nog thuis thuis in leeuwarden, we gaan over ongeveer een half uur weg. richting zweden. mijn vader en goede vriend thomas gaan me brengen.
morgenochtend rond een uur of 12 hopen we aan te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

Stage Zweden
Albert

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 15216

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Stage Kirgizië

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: